Do Rzecznika można kierować zgłoszenia min. w sprawach dotyczących:
- konfliktów studentów z prowadzącymi zajęcia i promotorami prac dyplomowych,
- konfliktów studentów z pracownikami administracji,
- problemów związanych z organizacją zajęć, z zaliczeniami i egzaminami,
- problemów dyplomantów w przebiegu dyplomowania,
- problemów związanych z decyzjami dot. przebiegu studiów – powtarzania zajęć, skreślenia ze studiów, urlopów, praktyk itp.
- innych sprawy z zakresu objętego Regulaminu studiów,
- problemów z korzystaniem przez studenta z pomocy materialnej i zakwaterowania na Osiedlu Akademickim PŁ,
- naruszeń dyscyplinarnych,
- wystąpienia nadużyć psychicznych, których ofiarą jest student,
- rozwiązywania sporów pomiędzy studentami,
Jak zgłosić problem do Rzecznika?
Zgłoszenie problemu na ustalonym formularzu można przesłać do Rzecznika drogą elektroniczną z adresu pocztowego uczelnianego systemu poczty elektronicznej PŁ na adres e-mail Rzecznika: ombud@adm.p.lodz.pl
lub złożyć osobiście w biurze Rzecznika w uzgodnionym telefonicznie lube-mailowo terminie.
Więcej informacji o działaniach Rzecznika można uzyskać na jego stronie internetowej, gdzie udostępniono do pobrania formularz zgłoszenia sprawy do Rzecznika wraz z Klauzulą informacyjną RODO
Uwaga!
Zgłoszenia spraw osobowych Rzecznik przyjmuje wyłącznie w formie pisemnej.
Rzecznik nie przyjmuje anonimowych zgłoszeń problemów, w szczególności zgłoszeń dotyczących konkretnych osób.
Rzecznik przestrzega zasady poufności i ochrony interesów osoby zgłaszającej problem i pozostałych osób powiązanych z problemem.
Możliwy jest również bezpośredni kontakt z Rzecznikiem, po uprzednim uzgodnieniu terminu spotkania, w biurze Rzecznika:
Rzecznik Praw Studenta PŁ
dr inż. Bogdan Żółtowski
budynek Instytutu Fizyki, B14, III piętro, pokój 3.12, ul. Wólczańska 217/221
e-mail: ombud@adm.p.lodz.pl
telefon +48 602 571 371; +48 42 631 36 64