Rzecznik Praw Studenta

logo Rzecznika Praw Studenta

Do Rzecznika można kierować zgłoszenia min. w sprawach dotyczących:

  • konfliktów studentów z prowadzącymi zajęcia i promotorami prac dyplomowych,
  • konfliktów studentów z pracownikami administracji,
  • problemów związanych z organizacją zajęć, z zaliczeniami i egzaminami,
  • problemów dyplomantów w przebiegu dyplomowania,
  • problemów związanych z decyzjami dot. przebiegu studiów – powtarzania zajęć, skreślenia ze studiów, urlopów, praktyk itp.
  • innych sprawy z zakresu objętego Regulaminu studiów,
  • problemów z korzystaniem przez studenta z pomocy materialnej i zakwaterowania na Osiedlu Akademickim PŁ,
  • naruszeń dyscyplinarnych,
  • wystąpienia nadużyć psychicznych, których ofiarą jest student,
  • rozwiązywania sporów pomiędzy studentami,

Jak zgłosić problem do Rzecznika?

Zgłoszenie problemu na ustalonym formularzu można przesłać do Rzecznika drogą elektroniczną z adresu pocztowego uczelnianego systemu poczty elektronicznej PŁ na adres e-mail Rzecznika: ombud@adm.p.lodz.pl
lub złożyć osobiście w biurze Rzecznika w uzgodnionym telefonicznie lube-mailowo terminie.

Więcej informacji o działaniach Rzecznika można uzyskać na jego stronie internetowej, gdzie udostępniono do pobrania formularz zgłoszenia sprawy do Rzecznika wraz z Klauzulą informacyjną RODO

Uwaga!
Zgłoszenia spraw osobowych Rzecznik przyjmuje wyłącznie w formie pisemnej.
Rzecznik nie przyjmuje anonimowych zgłoszeń problemów, w szczególności zgłoszeń dotyczących konkretnych osób.

Rzecznik przestrzega zasady poufności i ochrony interesów osoby zgłaszającej problem i pozostałych osób powiązanych z problemem.

Możliwy jest również bezpośredni kontakt z Rzecznikiem, po uprzednim uzgodnieniu terminu spotkania, w biurze Rzecznika:

Rzecznik Praw Studenta PŁ
dr inż. Bogdan Żółtowski
budynek Instytutu Fizyki, B14, III piętro, pokój  3.12, ul. Wólczańska 217/221
e-mail: ombud@adm.p.lodz.pl
telefon +48 602 571 371; +48 42 631 36 64

Strona dziala - zabbix