Przejdź do treści
    
    
      
    
  
    
                      
              
              
            
          
              
                
                  
                    
  
    
      
      
  
  
      
    
      
                  
            
  
    
      
      
            Zadania Rady Kierunku Studiów
	- analiza trendów i potrzeb w zakresie kształcenia na danym kierunku studiów;
 
	- przygotowanie i doskonalenie koncepcji kierunku studiów;
 
	- współpraca z otoczeniem społeczno-gospodarczym, w szczególności uzyskiwanie opinii interesariuszy zewnętrznych na temat programu studiów oraz poziomu przygotowania zawodowego absolwentów;
 
	- opracowanie projektu programu studiów dla danego kierunku studiów oraz sprawowanie nadzoru merytorycznego nad realizacją programu studiów;
 
	- opiniowanie projektów programów studiów podyplomowych przypisanych do danego kierunku studiów;
 
	- współpraca z kierownikami jednostek organizujących lub współrealizujących kształcenie na danym kierunku studiów w zakresie organizacji i doskonalenia programów studiów;
 
	- współpraca z Radą IFE w zakresie opracowywania projektu programu studiów dla kierunku realizowanego w ramach IFE oraz przestrzeganie zapisów uchwał podjętych przez Radę IFE;
 
	- analiza danych dotyczących kształcenia na danym kierunku studiów obejmująca:
	a) badanie zgodności merytorycznej treści kart przedmiotów/sylabusów z programem studiów, w szczególności w zakresie:
	- osiągania przez studentów zakładanych efektów uczenia się (wraz z metodami weryfikacji, kryteriami oceny oraz sposobem ustalania ocen końcowych),
	- właściwego zbilansowania pracy studenta względem punktów ECTS,
	- wymagań stawianych studentom (wymagania wstępne, terminy i formy zaliczeń/egzaminów),
	b) wyniki rekrutacji, w tym profil kandydatów,
	c) wyniki ankietyzacji i hospitacji,
	d) badania losów absolwentów, we współpracy z Biurem Karier,
	e) realizację studenckich praktyk zawodowych,
	f) obsadę zajęć pod kątem przygotowania merytorycznego kadry prowadzącej zajęcia (w tym rozwój kompetencji dydaktycznych),
	g) infrastrukturę wykorzystywaną w procesie kształcenia; 
	- nadzór merytoryczny nad procesem dyplomowania (w tym opiniowanie kandydatów na promotorów oraz tematów i zakresów prac dyplomowych); 
 
	- nadzór merytoryczny nad egzaminem kompetencyjnym (w tym zatwierdzanie zestawów egzaminacyjnych);
 
	- promowanie nowych/aktywnych metod kształcenia i zachęcanie do ich wykorzystywania w procesie dydaktycznym;
 
	- wprowadzanie zmian i modyfikacji w programach studiów, mających na celu poprawę jakości kształcenia lub wyeliminowanie nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku przeprowadzonych analiz; 
 
	- udział w postępowaniach w sprawie potwierdzania efektów uczenia się;
 
	- opiniowanie wniosków w sprawie nostryfikacji dyplomów;
 
	- przygotowanie do zatwierdzenia prorektorowi właściwemu do spraw kształcenia corocznego raportu jakości kształcenia dla kierunku studiów;
 
	- przygotowywanie raportów na potrzeby akredytacji;
 
	- przygotowanie informacji na potrzeby rekrutacji i promocji;
 
	- rozwój internacjonalizacji kształcenia.
 
 
      
     
   
           
        
        
        
          
        
        
                  
            
          
        
       
     
          
    
   
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
  
  
   
     
   
                
              
                       
         
           
          
        
   
 
   
    
    
    Strona dziala - zabbix